Αποτέλεσμα εικόνας για israel syria

O Διευθυντής έκδοσης της Jerusalem Post ανέφερε ότι ο ισραηλινός στρατός απαίτησε και πέτυχε για  »προφανείς λόγους ασφαλείας», την απόσυρση ενός άρθρου σχετικά με την στρατιωτική βοήθεια που διοχετεύθηκε από τη Tsahal σε τρομοκράτες  »αντάρτες  » στη Συρία.

Ο ισραηλινός στρατός απαίτησε από την Jerusalem Post ν΄αποσύρει από το  site της στο internet μια πληροφορία τουλάχιστον εκρηκτική : σύμφωνα με την ημερήσια η Tsahal διοχέτευσε όπλα σε σύριους τρομοκράτες.

Ερωτώμενος από το RT, ένας από τους υπεύθυνους της έκδοσης της ισραηλινής εφημερίδας ανακοίνωσε ότι παρενέβη ο στρατός. «Ο στρατιωτικός λογοκριτής μας ζήτησε ν’ αποσύρουμε αυτό το μέρος της ιστορίας », εξηγεί ο David Brinn, διευθυντής της έκδοσης της Jerusalem Post. Το επίμαχο άρθρο  πάντα προσβάσιμο από την κρυφή μνήμη των μηχανών αναζήτησης είχε άρθρο : «ο ισραηλινός στρατός αναφέρει:το Ισραήλ διοχέτευσε ελαφρύ οπλισμό στους σύριους αντάρτες.»

Ο David Brinn επικαλείται «προφανείς λόγους ασφάλειας» για να δικαιολογήσει την απόσυρση του δημοσιεύματος. ‘Οσο για τον ισραηλινό στρατό αρνείται για την ώρα κάθε σχολιασμό.

Το άρθρο αναφέρει ότι η Τσαχάλ μετέφερε χρήματα, όπλα  και πυρομαχικά σε σύριους μαχητές που έδρευαν κοντά στα συρο-ισραηλινά σύνορα. Αυτές οι βοήθειες αποφασίστηκαν στο πλαίσιο  της επιχείρησης «καλός γείτονας», επίσημα παρουσιασμένης ως μιας  «επιχείρησης μαζικής ανθρωπιστικής βοήθειας στη Συρία» από την ισραηλινή κυβέρνηση και πολυάριθμα μίντια.

Συνολικά όχι λιγότερα από 7 οργανώσεις τρομοκρατών δέχθηκαν μια στρατιωτική ισραηλινή βοήθεια. Το άρθρο αναφέρει ότι οι ισραηλινοί στρατιωτικοί υπολόγιζαν αυτή την επιχείρηση ως μια  «απόφαση  κατάλληλος» για να εμποδίσουν την επιρροή της  Hezbollah και του Iran στην περιοχή κυρίως της απομάκρυνσής τους από τα Υψίπεδα του Golan.rt 6.8.18

dimpenews.com