61χρονη στον Ασπρόπυργο πέθανε 5 μέρες μετά τον εμβολιασμό της με AstraZeneca!!!!!ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΓΙΟΥ ΤΗΣ: ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ!!!

Εφαρμόζοντας απαρέγκλιτα το δόγμα του ”δίκαιου” αόρατου πολέμου οι παράπλευρες απώλειες συνεχίζονται. Nεκρή 61χρονη γυναίκα στον Ασπρόπυργο Αττικής πέντε μέρες μετά τον εμβολιασμό της με το θαυματουργό ”εμβόλιο” της Astra Zeneca που 23 χώρες έχουν αναστέλλει…
Για την περίπτωση αυτή έχει ήδη ενημερωθεί ο ΕΟΦ, ο οποίος και διερευνά τι συνέβη.Δηλ. τι να συνέβη λέτε να πήγε από τροχαίο .. ειδήμονες;;;;;; Η υποτίμηση νοημοσύνης του λαού έχει και όρια…..

Ακόμη μια καταγγελία για το εμβόλιο της AstraZeneca είδε το φως της δημοσιότητας με έναν άνδρα έναν πολίτη της χώρας θέλει να πει το ρεπορτάζ να δηλώνει πως η 61χρονη μητέρα του πέθανε λίγα 24ωρα μετά τον εμβολιασμό της με το εν λόγω σκεύασμα προϊόν αναφέρουν ΤΑ ΝΕΑ .

Μιλώντας στο STAR, ο άνδρας ο πολίτης αυτός ανέφερε ότι η μητέρα του είχε νικήσει τρεις φορές τον καρκίνο και πέθανε από ένα εμβόλιο. «Είναι κρίμα. Μια χαρά εργαζόταν, πήγαινε στη δουλειά της. Μου έχουν κοπεί τα γόνατα» είπε.


Η μητέρα του «έφυγε» στις 31 Μαρτίου, πέντε ημέρες μετά το εμβόλιο της AstraZeneca, το οποίο είχε ακυρώσει ήδη μια φορά καθώς φοβόταν πιθανές παρενέργειες.Φοβόταν η γυναικούλα η απλή γυναίκα του λαού που έπεσε προφανώς και θύμα παραπληροφόρησης……
«Την ίδια μέρα της πέφτει το οξυγόνο. Την Κυριακή το πρωί ξύπνησε μια χαρά, το βράδυ της έφτασε το οξυγόνο στο 85.8. Τη Δευτέρα σηκώθηκε, πήγε στη δουλειά της. Ξαφνικά την Τετάρτη στις 5 το πρωί με ξυπνάει, είχε δυσφορία. Μιλάγαμε ανά μισή ώρα, μίλησε με τον ογκολόγο της και της είπε καλό είναι να έρθεις στο νοσοκομείο να σε δει ένας πνευμονολόγος για να δουμε τι γίνεται» ανέφερε ο γιος της.

«Έκανε τεστ για κοροναϊό και βγήκε αρνητικό και η ακτινογραφία θώρακα ήταν καθαρή. Με πήρε τηλέφωνο ότι έρχεται σπίτι και μετά από λίγο την κάλεσα εγώ και δεν το σήκωνε. Ήταν στον καναπέ, είχε βάλει το οξυγόνο και είχε σβήσει ήδη» συνέχισε.Είπε ”ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ!!!”

H γυναίκα είχε διαγνωστεί με θρομβοφιλία και έπαιρνε αντιπηκτικά φάρμακα. Πριν κάνει το εμβόλιο, είχε ενημερώσει τους γιατρούς της και τον ΕΟΔΥ.ΕΓΚΛΗΜΑ ΠΟΥ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΘΡΟΜΒΩΣΕΩΝ ΕΜΒΟΛΙΑΣΤΗΚΕ ΑΠΌ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟ ΠΟΥ ΚΑΤΕΞΙΧΗΝ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΘΡΟΜΒΩΣΕΙΣ. Τουλάχιστον αυτό υποδεικνύει η κοινή λογική. Να δούμε τι θα πουν κι οι ειδήμονες!!!!

«Ο γιατρός που της έκανε το εμβόλιο, έχει κάνει και κίτρινη κάρτα στον ΕΟΦ. Ο ογκολόγος της έχει ζητήσει ιστολογική και τοξικολογικές. Έχω και το χαρτί της νεκροψίας,που λέει πως πιθανόν έμφραγμα να είναι η αιτία» είπε τέλος.

Ερώτηση αδαούς γιατί τα κρούσματα παράπλευρων απωλειών της AstraZeneca αναφέρονται με την επωνυμία της φίρμας ενώ άλλα είναι ορφανά ”χτυπήματα” και δεν αναφέρεται η φίρμα εμβολίου;;Να υπoθέσουμε ότι αυτά είναι της Pfizer;;;

dimpenews.com