Βιετνάμ: 35χρονη υγειονομικός πέθανε μετά από τον εμβολιασμό με AstraZeneca λόγω αναφυλακτικού σοκ!!!

Ένα 35χρονο μέλος του ιατρικού προσωπικού στο περιφερειακό γενικό νοσοκομείο Tan Chau, An Giang, πέθανε σήμερα 7-5, μετά τον εμβολιασμό AstraZeneca, ο λόγος πιστεύεται ότι είναι αναφυλακτικό σοκ.

Σύμφωνα με δήλωση του Υπουργείου Υγείας, ο γιατρός Tu Quoc Tuan, διευθυντής του Τμήματος Υγείας An Giang, δήλωσε ότι στις 7 Μαΐου, η επαρχία κατέγραψε έναν θάνατο λόγω αναφυλακτικού σοκ μετά τον εμβολιασμό. Νεκρή ήταν μια 35χρονη γυναίκα από το ιατρικό προσωπικό που εργαζόταν στο Γενικό Νοσοκομείο Tan Chau.

Πριν εμβολιαστεί στο περιφερειακό γενικό νοσοκομείο Tan Chau το πρωί της 6ης Μαΐου, αυτή η υγειονομικός εξετάστηκε και της εξήγησαν για τις αντιδράσεις μετά το εμβόλιο.

Μετά το εμβόλιο, η ασθενής είχε μια αντίδραση αλλεργικού σοκ και αντιμετωπίστηκε από το Γενικό Νοσοκομείο Tan Chau σύμφωνα με το πρωτόκολλο….

Αμέσως μετά, η ασθενής μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο της επαρχίας An Giang.

Ωστόσο, η ασθενής πέθανε στις 7 Μαΐου.

Σύμφωνα με το συμπέρασμα του Επαγγελματικού Συμβουλίου του Τμήματος Υγείας του An Giang, η αιτία θανάτου είναι η αναφυλαξία με βάση την αντιφλεγμονώδη αναλγητική αλλεργία.

“Αυτή είναι μια πολύ σπάνια περίπτωση στην πρακτική του εμβολιασμού κατά του COVID-19”, ανέφερε δήλωση του Υπουργείου Υγείας.

Η 6η Μαΐου είναι η ημέρα με τα περισσότερα άτομα που εμβολιάστηκαν κατά του COVID-19 από τότε που το Βιετνάμ ξεκίνησε τον εμβολιασμό (8 Μαρτίου), με σχεδόν 100.000 άτομα εμβολιασμένα, συμπεριλαμβανομένων των υπουργών και 3 Υφυπουργών Υγείας.

Ο ρυθμός αντίδρασης μετά από αυτόν τον εμβολιασμό είναι περίπου 30%, οι περισσότερες από αυτές είναι ήπιες αντιδράσεις όπως πόνος στο σημείο της ένεσης, πυρετός, κεφαλαλγία, έμετος, ζάλη, υπόταση …, ορισμένες αντιδράσεις είναι πιο σοβαρές. Αλλά αυτός ο θάνατος είναι ο πρώτος μετά από περίπου 700.000 εμβόλια που έγιναν από 8-3 έως σήμερα.tuoitre.vn 7.5.21

dimpenews.com