Κύπρος: 40χρονη γυναίκα νοσηλεύεται με θρόμβωση μετά τον εμβολιασμό της με AstraZeneca!!

Nέο περιστατικό θρόμβωσης σε νεαρή 40χρονη γυναίκα αυτή τη φορά στην Κύπρο μετά τον εμβολιασμό της..Διερευνάται η πιθανή συσχέτιση…Το Υπουργείο Υγείας Κύπρου, μετά από αναφορά που υποβλήθηκε στον Τομέα Φαρμακοεπαγρύπνησης των Φαρμακευτικών Υπηρεσιών το βράδυ του Σαββάτου, ενημερώνει ότι νοσηλεύεται στην Παθολογική Κλινική του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας γυναίκα, ηλικίας 40 ετών, με θρομβοεμβολικό επεισόδιο 2 εβδομάδες μετά τον εμβολιασμό της με το AstraZeneca/Oxford. Το περιστατικό εντοπίστηκε στο πλαίσιο προεγχειρητικού ελέγχου της ασθενούς. Η ασθενής είναι σε καλή κλινική κατάσταση αναφέρει το ΚΥΠΕ.

Σχετική ανακοίνωση αναφέρει ότι η ασθενής έχει ιστορικό εμβολιασμού με εμβόλιο της AstraZeneca. Ο εμβολιασμός έγινε δύο βδομάδες πριν το θρομβοεμβολικό επεισόδιο και όλα τα ιατρικά δεδομένα θα υποβληθούν στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Φαρμάκων, ο οποίος θα διερευνήσει ενδελεχώς για πιθανή συσχέτιση του επεισοδίου με το εμβόλιο.

Εξ αφορμής του συγκεκριμένου περιστατικού, το Υπουργείο Υγείας υπενθυμίζει τις συστάσεις της Επιτροπής για τα Φάρμακα Ανθρώπινης Χρήσης του ΕΜΑ.

dimpenews.com