Βιετνάμ: 35χρονη υγειονομικός πέθανε μετά από τον εμβολιασμό με AstraZeneca λόγω αναφυλακτικού σοκ!!!

Ένα 35χρονο μέλος του ιατρικού προσωπικού στο περιφερειακό γενικό νοσοκομείο Tan Chau, An Giang, πέθανε σήμερα 7-5, μετά τον εμβολιασμό AstraZeneca, ο λόγος πιστεύεται ότι είναι αναφυλακτικό σοκ. Σύμφωνα με δήλωση του Υπουργείου Υγείας, ο γιατρός Tu Quoc Tuan, διευθυντής του Τμήματος Υγείας An Giang, δήλωσε ότι στις 7 Μαΐου, η επαρχία κατέγραψε έναν θάνατο λόγω αναφυλακτικού σοκ μετά τον εμβολιασμό. Νεκρή ήταν μια 35χρονη γυναίκα από το ιατρικό προσωπικό που εργαζόταν στο Γενικό Νοσοκομείο Tan Chau. Πριν εμβολιαστεί στο περιφερειακό γενικό νοσοκομείο Tan Chau το πρωί της 6ης Μαΐου, αυτή η υγειονομικός εξετάστηκε και της εξήγησαν για τις αντιδράσεις … Continue reading Βιετνάμ: 35χρονη υγειονομικός πέθανε μετά από τον εμβολιασμό με AstraZeneca λόγω αναφυλακτικού σοκ!!!

Στο Κάνσας μια γυναίκα πέθανε από αναφυλακτικό σοκ αφού εμβολιάστηκε κατά covid19!

Οι Υγειονομικές Αρχές του Kansas ερευνούν για το θάνατο μιας γυναίκας που είχε μια αλλεργική αντίδραση αφότου εμβολιάστηκε για covid19. Η αιτία θανάτου δεν έχει καθοριστεί. Η 68χρονη Jeanie M Evans από το Effingham όπου ήταν και δημοτικός σύμβουλος πέθανε την Τετάρτη στο νοσοκομείο Stormont Vail de Topeka σύμφωνα με ανακοίνωση νεκρολογίας.Πέθανε με τρόπο μη αναμενόμενο μετά από αντίδραση στο εμβόλιο. ”Καθώς η έρευνα δεν τελείωσε είναι πρώιμο ν΄αποδώσουμε μια ειδική αιτία στο θάνατο” δήλωσε η Kristi Zears εκπρόσωπος τύπου του KDHE σ΄ανακοινωθέν.Σύμφωνα με το KDHE η γυναίκα εμβολιάστηκε στην κομητεία του Jefferson κι η τοπική υπηρεσία υγείας ακολούθησε όλες … Continue reading Στο Κάνσας μια γυναίκα πέθανε από αναφυλακτικό σοκ αφού εμβολιάστηκε κατά covid19!

Τραγική ειρωνεία. Κατενθουσιασμένος δήλωνε στην τελευταία ανάρτηση του υγειονομικός υπάλληλος στις ΗΠΑ αφότου έλαβε τη β΄δόση Pfizer. Μετά από 2 ώρες εμφάνισε ανεπιθύμητες παρενέργειες και πέθανε 4 μέρες αργότερα.

Τραγική ειρωνεία κατενθουσιασμένος δήλωνε στην τελευταία ανάρτηση του υγειονομικός υπάλληλος αφότου έλαβε τη β΄δόση Pfizer. Μετά από 2 ώρες εμφάνισε ανεπιθύμητες παρενέργειες και πέθανε 4 μέρες αργότερα.Ένας εργαζόμενος στην υγειονομική περίθαλψη του OC ο Tim Zook πέθανε μετά τη λήψη της 2ης δόσης του εμβολίου COVID-19 της Pfizer. Εκκρεμεί η επίσημη αιτία θανάτου… Ο Tim Zook έλαβε τη β΄δόση του εμβολίου για COVID-19 στις 5 Ιανουαρίου και άρχισε να αισθάνεται άρρωστος περίπου δύο ώρες αργότερα. Δεν πέθανε παρά 4 ημέρες αργότερα, στις 9 Ιανουαρίου. Εκκρεμεί η επίσημη αιτία θανάτου του. Η οικογένεια σε σοκ μετά τον θάνατο του εργαζομένου στον … Continue reading Τραγική ειρωνεία. Κατενθουσιασμένος δήλωνε στην τελευταία ανάρτηση του υγειονομικός υπάλληλος στις ΗΠΑ αφότου έλαβε τη β΄δόση Pfizer. Μετά από 2 ώρες εμφάνισε ανεπιθύμητες παρενέργειες και πέθανε 4 μέρες αργότερα.

Ένας 75χρονος Ισραηλινός πέθανε από ανακοπή 2 ώρες μετά τον εμβολιασμό του κατά του Covid-19.

Ένας 75χρονος Ισραηλινός ηλικιωμένος άνδρας πέθανε 2 ώρες μετά τον εμβολιασμό του κατά του Covid-19.Ο 75χρονος από την Beit Shean πέθανε μετά από εμβολιασμό με Pfizer. Το Υπ. Υγείας αναφέρει ότι η αρχική εξέταση δεν δείχνει καμία σχέση μεταξύ θανάτου και εμβολίου.Ένας άντρας 75 ετών από το Beit Shean πέθανε τη Δευτέρα το πρωί από καρδιακή ανακοπή, περίπου 2 ώρες μετά από εμβολιασμό με Pfizer αντι-Covid-19. Ο ηλικιωμένος εμβολιάστηκε στις 8:30 το πρωί, και περίμενε τον συνήθη χρόνο μισή ώρα στην κλινική προτού αφεθεί ελεύθερος να πάει στο σπίτι του λέγοντας ότι νιώθει καλά. Λίγο αργότερα, ο άνδρας έχασε τις … Continue reading Ένας 75χρονος Ισραηλινός πέθανε από ανακοπή 2 ώρες μετά τον εμβολιασμό του κατά του Covid-19.