7 θάνατοι ηλικιωμένων σε Γηροκομεία στη Νορβηγία λίγες μέρες μετά τον εμβολιασμό τους με Pfizer!

Επτά θάνατοι σε γηροκομεία μετά από τον εμβολιασμό με Pfizer στη Νορβηγία.Η Νορβηγική Υπηρεσία Φαρμάκων και το Νορβηγικό Ινστιτούτο Δημόσιας Υγείας εξετάζουν προσεκτικά επτά αναφερόμενους θανάτους για να εκτιμήσουν εάν υπάρχει σχέση με το εμβόλιο κατά covid19. Κατά τη διάρκεια του εμβολιασμού για την πανδημία, η Νορβηγική Υπηρεσία Φαρμάκων και το Εθνικό Ινστιτούτο Δημόσιας Υγείας παρακολουθούν ανεπιθύμητες ενέργειες που αναφέρονται συνεχώς και αντιδρούν γρήγορα όταν υπάρχουν υποψίες για απροσδόκητες, νέες ή σοβαρές παρενέργειες. Από την Παρασκευή 8 Ιανουαρίου, έχουμε λάβει επτά αναφορές θανάτων που συνέβησαν λίγες ημέρες μετά τον εμβολιασμό. Επί του παρόντος, οι τρόφιμοι επιλεγμένων γηροκομείων έχουν λάβει το … Continue reading 7 θάνατοι ηλικιωμένων σε Γηροκομεία στη Νορβηγία λίγες μέρες μετά τον εμβολιασμό τους με Pfizer!

Άλλοι 2 θάνατοι ηλικιωμένων γυναικών μετά τον εμβολιασμό με Pfizer σε Γηροκομεία: 1 ηλικιωμένη πέθανε την επομένη στην Ιταλία και 1 στη Σλοβενία αμέσως μετά το εμβόλιο…

Στη Γένοβα, μια ηλικιωμένη γυναίκα σε RSA πεθαίνει από εγκεφαλική αιμορραγία μετά από εμβόλιο Covid αναφέρει η corriere della sera 6/1/21.Η 89χρονη γυναίκα παρουσίασε εγκεφαλική αιμορραγία και δερματικό εξάνθημα. Η υγειονομική υπηρεσία της Λιγουρίας αναφέρει: “Ξεκίνησαν οι έρευνες αυτοψίας”Μια 89χρονη γυναίκα – που διέμενε σε ένα Γενουατικό RSA – πέθανε από εγκεφαλική αιμορραγία αφού υποβλήθηκε σε αντι-Covid εμβολιασμό. Δεδομένης της ταυτόχρονης εκδήλωσης, έχουν ξεκινήσει έρευνες αυτοψίας και “προς το παρόν δεν υπάρχουν άμεσες αιτιώδεις σχέσεις μεταξύ αιμορραγίας και εμβολίου”. Αυτό ανακοινώθηκε από την Alisa, τον Οργανισμό Υγείας της Λιγουρίας. Η ηλικιωμένη γυναίκα εμβολιάστηκε την Πέμπτη 5 Ιανουαρίου. «Λίγο αργότερα, η … Continue reading Άλλοι 2 θάνατοι ηλικιωμένων γυναικών μετά τον εμβολιασμό με Pfizer σε Γηροκομεία: 1 ηλικιωμένη πέθανε την επομένη στην Ιταλία και 1 στη Σλοβενία αμέσως μετά το εμβόλιο…