Γερμανία: 12χρονος μαθητής πέθανε λίγο μετά τη β΄δόση εμβολίου Pfizer! Διερεύνηση της υπόθεσης! Το Ινστιτούτο Πάουλ Έρλιχ έχει καταγράψει 5 ύποπτους θανάτους παιδιών και εφήβων εντός 24 ημερών από εμβόλιο!

Αγόρι πεθαίνει μετά τον εμβολιασμό – ήταν μια προηγούμενη ασθένεια η αιτία;Ένας 12χρονος από την περιοχή Cuxhaven, στην Κάτω Σαξονία της Γερμανίας που πέθανε λίγο μετά τον δεύτερο εμβολιασμό του κατά του κορωνοϊού, προφανώς έπασχε από σοβαρή καρδιακή και αγγειακή νόσο εδώ και πολύ καιρό. ( σσ αν είναι έτσι και ο μικρός έπασχε από καρδιακή νόσο πως τον εμβολιάζεις με το κατεξοχήν σκεύασμα που προκαλεί μυοκαρδίτιδες περικαρδίτιδες και επιβαρύνει αυτό το ζωτικό όργανο της καρδιάς; και το αμείλικτο ερώτημα είναι ο μικρός θα πέθαινε στο ίδιο timing αν δεν είχε εμβολιαστεί;; Δηλ.το εμβόλιο που είναι ζημιογόνο για την καρδιά … Continue reading Γερμανία: 12χρονος μαθητής πέθανε λίγο μετά τη β΄δόση εμβολίου Pfizer! Διερεύνηση της υπόθεσης! Το Ινστιτούτο Πάουλ Έρλιχ έχει καταγράψει 5 ύποπτους θανάτους παιδιών και εφήβων εντός 24 ημερών από εμβόλιο!

Καταγγελία ότι 17χρονη μετά τη 2η δόση εμβολίου παρέλυσε, αφόρητοι πόνοι και ηπατική βλάβη! 1.5 μήνα καθηλωμένη!!!

”Η ανιψιά μιας φίλης … 17 ετών … δεν μπορεί να περπατήσει μετά τη 2η δόση της. Αβάσταχτος πόνος και ηπατική βλάβη …. έχει περάσει 1/2 μήνας δεν πάει πια στο σχολείο,ούτε σ΄ αθλήματα, ούτε κάνει εξόδους. Καταραμένη ζωή. Καμία σχέση με το εμβόλιο υποστηρίζει η υπέρμαχη εμβολίου νοσηλεύτρια μητέρα της.” Ενδιαφέρον πολύ ενδιαφέρον αν και δεν έπεσε ακόμα σε ”ηπατικό κώμα” .. έχει υποστεί συν τοις άλλοις και ηπατική βλάβη η κοπέλα σύμφωνα πάντα με την καταγγελία!!! dimpenews.com Continue reading Καταγγελία ότι 17χρονη μετά τη 2η δόση εμβολίου παρέλυσε, αφόρητοι πόνοι και ηπατική βλάβη! 1.5 μήνα καθηλωμένη!!!

Μαθητής καταρρέει μετά τον εμβολιασμό του; BINTEO

Μαθητής καταρρέει μετά τον εμβολιασμό του. Τουλάχιστον αυτό αναφέρουν σχετικές αναρτήσεις. Το παιδί χάνει τις αισθήσεις του και πέφτει άγαρμπα στο έδαφος. https://vk.com/video568485836_456239581 dimpenews.com Continue reading Μαθητής καταρρέει μετά τον εμβολιασμό του; BINTEO

Ισραήλ: Κορίτσι καταρρέει σε πολυσύχναστο σημείο. Κάποιος καταγγέλει ότι ”είχε καλή υγεία και ευθύνεται το εμβόλιο Pfizer!” Άγνωστη η τύχη του….προς διερεύνηση κι επιβεβαίωση το όλο συμβάν..Mετά το Ισραήλ και το CDC των ΗΠΑ καλεί σε 4η δόση εμβολίου! 26.000 θάνατοι εμβολιασμένων στην ΕΕ και 650.000 με παρενέργειες! ΒΙΝΤΕΟ

Υπάρχει ομερτά .. είναι δεδομένο.. πολλά αξιοπερίεργα συμβαίνουν πολλά στόματα ερμητικά κλειστά.. δίνονται κάποια στοιχεία που κι αυτά είναι ενδεικτικά.Να μην θεωρούν ωστόσο ότι η κοινή γνώμη δεν έχει κρίση κι άποψη.Να μην υποτιμούν τη νοημοσύνη του πολίτη. Το γύρο στα social media κάνει βίντεο που δείχνει κοπέλα σε κωματώδη κατάσταση είναι έφηβη που κατάρρευσε σε πολυσύχναστο σημείο σε πόλη του Ισραήλ αναφέρεται ότι είναι στην Ιερουσαλήμ. Το κορίτσι είναι σε φορείο είναι λυμένα τα μέλη της το επεισόδιο είναι σοβαρό πιθανόν καρδιά. Αστυνομία και τραυματιοφορείς έχουν σπεύσει στο σημείο. Ακούγεται άνδρας με ρώσικο accent να λέει στα εβραϊκά και … Continue reading Ισραήλ: Κορίτσι καταρρέει σε πολυσύχναστο σημείο. Κάποιος καταγγέλει ότι ”είχε καλή υγεία και ευθύνεται το εμβόλιο Pfizer!” Άγνωστη η τύχη του….προς διερεύνηση κι επιβεβαίωση το όλο συμβάν..Mετά το Ισραήλ και το CDC των ΗΠΑ καλεί σε 4η δόση εμβολίου! 26.000 θάνατοι εμβολιασμένων στην ΕΕ και 650.000 με παρενέργειες! ΒΙΝΤΕΟ

Ψυχολόγος Marie-Estelle Dupont επικαλούμενη μελέτη: «Αύξηση 299% στις αυτοκτονίες κι απόπειρες αυτοκτονίας σε παιδιά κάτω των 15 ετών τον Νοέμβριο-Δεκέμβριο 2020»!

Ψυχολόγος Marie-Estelle Dupont: «Αύξηση 299% στις αυτοκτονίες κι απόπειρες αυτοκτονίας σε παιδιά κάτω των 15 ετών τον Νοέμβριο-Δεκέμβριο 2020». Η Ψυχολόγος Marie-Estelle Dupont επικαλούμενη μελέτη: «Αύξηση 299% στις αυτοκτονίες κι απόπειρες αυτοκτονίας σε παιδιά κάτω των 15 ετών τον Νοέμβριο-Δεκέμβριο 2020»! Καλεσμένη στο CNews στο L’Heure des Pros στις 21/10/2021, η ψυχολόγος Marie-Estelle Dupont κάνει μια ανησυχητική, αν όχι καταστροφική, παρατήρηση για την ψυχική υγεία των νεαρών Γάλλων εφήβων λόγω περιορισμών υγείας. Η ψυχολόγος Marie-Estelle Dupont μας φέρνει τα αποτελέσματα αυτής της μελέτης που προκαλούν ψυχρολουσία: «Το περιοδικό JAMA Network Open της Αμερικανικής Ακαδημίας Ιατρικής δημοσίευσε ένα άρθρο που έγινε … Continue reading Ψυχολόγος Marie-Estelle Dupont επικαλούμενη μελέτη: «Αύξηση 299% στις αυτοκτονίες κι απόπειρες αυτοκτονίας σε παιδιά κάτω των 15 ετών τον Νοέμβριο-Δεκέμβριο 2020»!

Καθηγητής Bergholz: “Στην Ευρώπη, 39 παιδιά πέθαναν από τον εμβολιασμό κατά covid”. Επικαλείται στοιχεία της ΕΜΑ!Ευρώπη: 10 έως 20 φορές περισσότεροι θάνατοι λόγω εμβολιασμών.ΒΙΝΤΕΟ

Kαθηγητής Bergholz: “Στην Ευρώπη, 39 παιδιά πέθαναν από τον εμβολιασμό κατά του covid”. Λέει υπάρχει πρόβλημα εμφανές καθώς στη Γερμανία είχαμε 20 νεκρούς από εμβόλια το 2020, και έχουμε 1 230 νεκρούς μόνο το 2021 από τα εμβόλια κόβιντ.Τονίζει για εμβόλια covid19: «Δεν υπάρχει όργανο που να μην επηρεάζεται, δεν υπάρχει σωματική λειτουργία και κανένα σύμπτωμα που να μην έχει ήδη εμφανιστεί. Θα αναφέρω μόνο μερικά: τύφλωση, κώφωση, καρδιακή προσβολή, εγκεφαλικό, οποιοδήποτε σοβαρό πρόβλημα με τα πεπτικά όργανα κ.λπ. “ Ο καθηγητής Werner Bergholz του Πανεπιστημίου Jacobs ( Γερμανία/Bremen) αντλεί αυτόν τον ισχυρισμό από δεδομένα του Ινστιτούτου Paul Ehrlich (ερευνητικό … Continue reading Καθηγητής Bergholz: “Στην Ευρώπη, 39 παιδιά πέθαναν από τον εμβολιασμό κατά covid”. Επικαλείται στοιχεία της ΕΜΑ!Ευρώπη: 10 έως 20 φορές περισσότεροι θάνατοι λόγω εμβολιασμών.ΒΙΝΤΕΟ

Ιταλία: 13χρονη μαθήτρια πέθανε από ανακοπή καρδιάς εντός 24ωρου από τη β’ δόση της Pfizer!

Η 13χρονη μαθήτρια Arianna πέθανε στην Ιταλία σε λιγότερο από 24 ώρες μετά τη 2η δόση της Pfizer. Ένα 13χρονο κορίτσι πέθανε λιγότερο από 24 ώρες μετά τη λήψη της δεύτερης δόσης εμβολίου της Pfizer κατά του covid-19. Η Arianna έκανε το εμβόλιο στις 30 Σεπτεμβρίου. Αρρώστησε λίγο μετά. Μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο και πέθανε εκεί λίγες ώρες αργότερα. Η εισαγγελία του Λέτσε θα πρέπει να ξεκινήσει έρευνα για τον αιφνίδιο θάνατό του. Η 13χρονη Arianna, η οποία ήταν μαθήτρια του πρώτου έτους στο Banzi Science High School, έλαβε τη δεύτερη ένεση το πρωί της Πέμπτης. Γύρισε σπίτι αλλά αρρώστησε … Continue reading Ιταλία: 13χρονη μαθήτρια πέθανε από ανακοπή καρδιάς εντός 24ωρου από τη β’ δόση της Pfizer!

Επιστημονική Μελέτη: 19 φορές περισσότερες μυοκαρδίτιδες σε παιδιά 12-15 ετών από εμβόλια κατά covid19 και κυρίως της Pfizer.

Μια ακόμη επιστημονική μελέτη που δημοσιεύθηκε στις 1/10/21 στο sciencedirect αποδεικνύει ότι τα εμβόλια κατά covid19 και κυρίως αυτό της Pfizer σχετίζονται με αυξημένο ποσοστό μυοκαρδίτιδας σε παιδιά κι εφήβους..Στην ηλικιακή ομάδα 12-15 ετών παρατηρήθηκε αύξηση σε μυοκαρδίτιδες κατά 19 φορές… Μια αναφορά για ανεπιθύμητα συμβάντα μυοκαρδίτιδας στο σύστημα αναφοράς ανεπιθύμητων συμβάντων εμβολίων των ΗΠΑ (VAERS) σε συνδυασμό με ενέσιμα βιολογικά προϊόντα COVID-19Σύνδεσμοι συγγραφέων ανοιχτός πίνακας επικάλυψης JessicaRosePhD, MSc, BSc1 Peter A.McCulloughMD, MPH1https://doi.org/10.1016/j.cpcardiol.2021.101011Μετά την παγκόσμια διάδοση και διαχείριση των εμβολίων Pfizer Inc./BioNTech BNT162b2 και Moderna mRNA-1273 στις 17 Δεκεμβρίου 2020, στις Ηνωμένες Πολιτείες και του προϊόντος Janssen Ad26.COV2.S την 1η … Continue reading Επιστημονική Μελέτη: 19 φορές περισσότερες μυοκαρδίτιδες σε παιδιά 12-15 ετών από εμβόλια κατά covid19 και κυρίως της Pfizer.

Αναφορές για θάνατο 2 Βρετανών ανήλικων μαθητών εμβολιασμένων με Pfizer! Έρευνα: Οι θάνατοι εφήβων αυξήθηκαν κατά 47% στο Ηνωμένο Βασίλειο από τότε που άρχισε ο εμβολιασμός τους σύμφωνα μ’επίσημα στοιχεία ONS (Εθνική Στατιστική Υπηρεσία Ηνωμένου Βασιλείου)!

Αναφορές για θάνατο 2 Βρετανών ανήλικων μαθητών εμβολιασμένων με Pfizer! Έρευνα: Οι θάνατοι εφήβων αυξήθηκαν κατά 47% στο Ηνωμένο Βασίλειο από τότε που άρχισε ο εμβολιασμός τους σύμφωνα με επίσημα στοιχεία του ONS (Εθνική Στατιστική Υπηρεσία του Ηνωμένου Βασιλείου) ! Aναφορές για θάνατο 2 Βρετανών ανήλικων μαθητών εμβολιασμένων με Pfizer! Σοκαριστική ανάρτηση από το κανάλι που λειτουργεί από πληροφορίες δικτύου δικηγόρων και επιγράφεται ”Lawyers of Light” με 15 893 ακόλουθους στο Telegram: Η καρδιά μου ράγισε.Έχω τώρα επιβεβαίωση δύο θανάτων Βρετανών εφήβων μετά το εμβόλιο Pfizer. Ένας μαθητής έκτης τάξης στο Solihull έλαβε το εμβόλιο την περασμένη εβδομάδα, υπέστη θρόμβους αίματος, καρδιακή … Continue reading Αναφορές για θάνατο 2 Βρετανών ανήλικων μαθητών εμβολιασμένων με Pfizer! Έρευνα: Οι θάνατοι εφήβων αυξήθηκαν κατά 47% στο Ηνωμένο Βασίλειο από τότε που άρχισε ο εμβολιασμός τους σύμφωνα μ’επίσημα στοιχεία ONS (Εθνική Στατιστική Υπηρεσία Ηνωμένου Βασιλείου)!

Η Joice 17χρονη μαθήτρια Λυκείου στη Νίκαια της Γαλλίας υπέστη ανακοπή καρδιάς μέσα στο Λύκειο την επομένη του εμβολιασμού της και νοσηλεύεται! BINTEO

H 17χρονη μαθήτρια Joice στη Νίκαια της Γαλλίας υπέστη ανακοπή καρδιάς και νοσηλεύεται σύμφωνα με ρεπορτάζ του μέσου Vécu. Δεν έχει πεθάνει ακόμη. Ήταν αθλητικός τύπος. Στη Νίκαια ξέρετε ποιός διευθύνει τη Νίκαια με όλες αυτές τις πιέσεις που ασκούνται από τα σχολεία στις οικογένειες να ωθήσουν σε εμβολιασμό τα παιδιά τους ανήλικους. Μίλησε o δημοσιογράφος στο τηλέφωνο με 2 αδερφές της κοπέλας και τη μητέρα. Η μητέρα ήταν στο νοσοκομείο η κοπέλα εμβολιάστηκε χθες και σήμερα είναι στο νοσοκομείο. Εμβολιάστηκε χθες το βράδυ. Μετά τις πιέσεις από το σχολείο πρόσφατα η μητέρα πήγε στο γιατρό. Η μητέρα είναι oικιακή … Continue reading Η Joice 17χρονη μαθήτρια Λυκείου στη Νίκαια της Γαλλίας υπέστη ανακοπή καρδιάς μέσα στο Λύκειο την επομένη του εμβολιασμού της και νοσηλεύεται! BINTEO