ΑΙΣΧΟΣ: Παρέλυσε 40χρονη νοσηλεύτρια μητέρα 2 παιδιών μετά το δεύτερο εμβολιασμό με Pfizer, στην Κέρκυρα. Πρόεδρος ΠΟΕΔΗΝ: είναι στο αναπηρικό ευθύνεται ο εμβολιασμός!!!

Μια 40χρονη νοσηλεύτρια, χωρίς υποκείμενο νόσημα, υπέστη παράλυση κάτω άκρων από αυτοάνοσο που παρουσίασε μετά τη 2η δόση εμβολίου. ”Κέρκυρα: Παρέλυσε νοσηλεύτρια ύστερα από τον δεύτερο εμβολιασμό με το εμβόλιο” αναφέρει το ΕΘΝΟΣ και γενικά ο ελληνικός τύπος. To ίδιο μέσο μεταφέρει: Μια νοσηλεύτρια που έκανε τη δεύτερη δόση του εμβολίου, στο νοσοκομείο της Κέρκυρας, παρέλυσε από το αυτοάνοσο νευρολογικό σύνδρομο Guillain-Barre. Δεν έχει εξακριβωθεί αν συνδέεται με το εμβόλιο, καθώς μέχρι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει ανάλογη περίπτωση. Πρόκειται για μία 40χρονη νοσηλεύτρια, μητέρα δύο παιδιών. Η νοσηλεύτρια έχει υποβληθεί σε αξονική, η οποία ήταν «καθαρή» κι εξετάζεται νευρολογικά από τους νευρολόγους για να διαπιστωθεί τι έχει συμβεί. «Εχουν … Continue reading ΑΙΣΧΟΣ: Παρέλυσε 40χρονη νοσηλεύτρια μητέρα 2 παιδιών μετά το δεύτερο εμβολιασμό με Pfizer, στην Κέρκυρα. Πρόεδρος ΠΟΕΔΗΝ: είναι στο αναπηρικό ευθύνεται ο εμβολιασμός!!!