Θεσσαλονίκη: 20χρονος που νοσηλεύεται δηλώνει πως μετά το εμβόλιο δεν ένιωθε τα πόδια του τώρα πάει καλύτερα!!Του δηλώνουν ασυσχέτιστο.

Θεσσαλονίκη: 20χρονος που νοσηλεύεται δηλώνει πως μετά το εμβόλιο δεν ένιωθε τα πόδια του τώρα πάει καλύτερα!!Του δηλώνουν ασυσχέτιστο. Η ανάρτηση του έγινε από το νοσοκομείο Παπανικολάου. Την περιπέτειά της υγείας του μετά από τον εμβολιασμό του με το μονοδοσικό σκεύασμα της Johnson & Johnson περιγράφει μέσω του Instagram o παθών. Τον γύρο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κάνει η ανάρτηση ενός νεαρού άνδρα ηλικίας 20 ετών ο οποίος νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Παπανικολάου, με νευρολογικό πρόβλημα, μόλις λίγες ώρες μετά τον εμβολιασμό του με το σκεύασμα της Johnson & Johnson. Ενώ βρισκόταν στην αναμονή, στον χώρο των επειγόντων, ο 20χρονος αναφέρει … Continue reading Θεσσαλονίκη: 20χρονος που νοσηλεύεται δηλώνει πως μετά το εμβόλιο δεν ένιωθε τα πόδια του τώρα πάει καλύτερα!!Του δηλώνουν ασυσχέτιστο.

Φαρμακοεπαγρύπνηση Γαλλίας σε 2 βδομάδες:μετά από εμβολιασμό με Pfizer 15 κρούσματα οξείας παγκρεατίτιδας συμπεριλαμβανομένου 1 θανάτου.2 νέα κρούσματα Guillain Barré, παράλυσης !

Στην αναφορά της κατάστασης του ANSM Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Φαρμάκων Γαλλίας (Έρευνα Φρμακοεπαγρύπνησης του εμβολίου Pfizer – BioNTech Comirnaty.Rapport n°14 : περίοδος 16 Απριλίου 2021-29 Απριλίου 2021CRPV de Bordeaux, CRPV de Marseille) επί της επιτήρησης των εμβολίων Covid, 2 νέα σήματα alert σχετικά με την Pfizer. 15 κρούσματα οξείας παγκρεατίτιδας συμπεριλαμβανομένου 1 θανάτου. Επίσης καταγράφηκαν 2 νέα κρούσματα Guillain Barré επί της περιόδου, ανεβάζοντας τον αριθμό των συγκεκριμένων κρουσμάτων σε 7. dimpenews.com Continue reading Φαρμακοεπαγρύπνηση Γαλλίας σε 2 βδομάδες:μετά από εμβολιασμό με Pfizer 15 κρούσματα οξείας παγκρεατίτιδας συμπεριλαμβανομένου 1 θανάτου.2 νέα κρούσματα Guillain Barré, παράλυσης !

Γυναίκα λέει ότι παρέλυσε μετά τη β΄ δόση του εμβολίου Pfizer!!

Γυναίκα που βρίσκεται σε κατάσταση παράλυσης στο νοσοκομείο του Nashville στο Tennessee στις ΗΠΑ, λέει ότι της συνέβη αφού εμβολιάστηκε με το ”θαυματουργό” Pfizer. (WSMV) Την Παρασκευή, μια γυναίκα μίλησε στο News4 ισχυριζόμενη ότι είχε παραλύσει μετά τη λήψη του εμβολίου Pfizer. Η Brandy McFadden έλαβε τη δεύτερη δόση του εμβολίου Pfizer στις 16 Απριλίου. “Μόλις άρχισα να μην νιώθω καλά”, θυμάται. Η Brandy McFadden έλαβε τη δεύτερη δόση του εμβολίου Pfizer στις 16 Απριλίου. Μέχρι το επόμενο απόγευμα, η Mcfadden είπε ότι δεν μπορούσε να περπατήσει και είχε βασανιστικό πόνο στον αυχένα. dimpenews.com Continue reading Γυναίκα λέει ότι παρέλυσε μετά τη β΄ δόση του εμβολίου Pfizer!!

Μαθητής Λυκείου στο Τέξας παρέλυσε από σύνδρομο Guillain-Barré (GBS) αφότου εμβολιάστηκε κατά Covid19.

Ένας έφηβο μαθητής του Τέξας που διαγνώστηκε με σύνδρομο Guillain-Barré (GBS) λίγες εβδομάδες μετά την πρώτη δόση του εμβολίου COVID-19 είπε ότι πίστευε ότι το εμβόλιο φταίει, σύμφωνα με μια έκθεση αλυσίδας. Τοπικές πληροφορίες Χιούστον, KPRC2 «Ήθελα να κάνω το εμβόλιο», είπε ο Wyatt McGlaun, μαθητής Λυκείου του The Woodlands. «Ένιωσα ότι ήταν το σωστό που έπρεπε να κάνω. Ήθελα να ταξιδέψω και να απολαύσω το τελευταίο καλοκαίρι πριν από το κολέγιο. “ Λίγες εβδομάδες μετά το εμβόλιο, ο McGlaun έγινε αδύναμος και δυσκολευόταν να περπατήσει. Εισήχθη στο CHU St. Luke’s Health όπου διαγνώστηκε με GBS. Οι αναφορές στον Τύπο … Continue reading Μαθητής Λυκείου στο Τέξας παρέλυσε από σύνδρομο Guillain-Barré (GBS) αφότου εμβολιάστηκε κατά Covid19.

Τι συμβαίνει στην Κέρκυρα; Γιατρός-Υπεύθυνος Εμβολιασμού ισχυρίστηκε πως παρέλυσε μετά το εμβόλιο. Η υπόθεση διερευνάται!Αντιφατικές πληροφορίες. Πρωτοφανές αλαλούμ. Αλληλοκατηγορίες!!

΄΄Κέρκυρα: Μυστήριο με γιατρό που φέρεται να παρέλυσε μετά το εμβόλιο‘ ανέφερε το ΕΘΝΟΣ στις 17.02.2021. Και προσθέτει ”Διερευνάται η υπόθεση του γιατρού από την Κέρκυρα που φέρεται να παρουσίασε παράλυση στα κάτω άκρα μετά το εμβόλιο”.Αντιφατικές πληροφορίες.. Η υπεράσπιση του γιατρού χειρούργου Σπ.Σκιαδόπουλου Διυθυντή του ΕΣΥ και ό ίδιος αν και δεν συνδέουν άμεσα τον εμβολιασμό με το συμβάν ισχυρίζονται ότι ο γιατρός σχεδόν παρέλυσε στα κάτω άκρα ότι υπάρχουν ευρήματα και γι αυτό και νοσηλεύεται και διακομίστηκε έπειτα στο Πανεπιστημιακό Ιωαννίνων.Ο καθηγητής Πνευμονολογίας – Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών Θοδωρής Βασιλακόπουλος διαψεύδει τα περί παράλυσης και … Continue reading Τι συμβαίνει στην Κέρκυρα; Γιατρός-Υπεύθυνος Εμβολιασμού ισχυρίστηκε πως παρέλυσε μετά το εμβόλιο. Η υπόθεση διερευνάται!Αντιφατικές πληροφορίες. Πρωτοφανές αλαλούμ. Αλληλοκατηγορίες!!

ΑΙΣΧΟΣ: Παρέλυσε 40χρονη νοσηλεύτρια μητέρα 2 παιδιών μετά το δεύτερο εμβολιασμό με Pfizer, στην Κέρκυρα. Πρόεδρος ΠΟΕΔΗΝ: είναι στο αναπηρικό ευθύνεται ο εμβολιασμός!!!

Μια 40χρονη νοσηλεύτρια, χωρίς υποκείμενο νόσημα, υπέστη παράλυση κάτω άκρων από αυτοάνοσο που παρουσίασε μετά τη 2η δόση εμβολίου. ”Κέρκυρα: Παρέλυσε νοσηλεύτρια ύστερα από τον δεύτερο εμβολιασμό με το εμβόλιο” αναφέρει το ΕΘΝΟΣ και γενικά ο ελληνικός τύπος. To ίδιο μέσο μεταφέρει: Μια νοσηλεύτρια που έκανε τη δεύτερη δόση του εμβολίου, στο νοσοκομείο της Κέρκυρας, παρέλυσε από το αυτοάνοσο νευρολογικό σύνδρομο Guillain-Barre. Δεν έχει εξακριβωθεί αν συνδέεται με το εμβόλιο, καθώς μέχρι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει ανάλογη περίπτωση. Πρόκειται για μία 40χρονη νοσηλεύτρια, μητέρα δύο παιδιών. Η νοσηλεύτρια έχει υποβληθεί σε αξονική, η οποία ήταν «καθαρή» κι εξετάζεται νευρολογικά από τους νευρολόγους για να διαπιστωθεί τι έχει συμβεί. «Εχουν … Continue reading ΑΙΣΧΟΣ: Παρέλυσε 40χρονη νοσηλεύτρια μητέρα 2 παιδιών μετά το δεύτερο εμβολιασμό με Pfizer, στην Κέρκυρα. Πρόεδρος ΠΟΕΔΗΝ: είναι στο αναπηρικό ευθύνεται ο εμβολιασμός!!!