Πανικός στη Βουλή Βουλγαρίας: Χιλιάδες διαδηλωτές κατά υγειονομικών μέτρων επιχείρησαν εισβολή στη Βουλή. Tαμπουρώθηκαν οι βουλευτές.. έφραξαν με γραφεία τις πύλες εισόδου! Διαπληκτισμοί κοινοβουλευτικών. ΧΑΟΣ BINTEO

Πανικός στη Βουλή Βουλγαρίας: Χιλιάδες διαδηλωτές κατά υγειονομικών μέτρων επιχείρησαν εισβολή στη Βουλή. Tαμπουρώθηκαν οι βουλευτές.. έφραξαν με γραφεία τις πύλες εισόδου! Διαπληκτισμοί κοινοβουλευτικών. ΧΑΟΣ BINTEO Χιλιάδες αποφασισμένοι διαδηλωτές κατά υγειονομικών μέτρων επιχείρησαν μαζικά να εισβάλουν στη Βουλή της Βουλγαρίας στη Σόφια και συγκρούστηκαν με ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις. Οι διαδηλωτές προσπάθησαν να εισβάλουν στο κτίριο του κοινοβουλίου και ένας αστυνομικός κλοιός απώθησε τους διαδηλωτές. Οι υπηρεσίες ασφαλείας του κοινοβουλίου της Βουλγαρίας έκλεισαν τις πύλες εισόδου με γραφεία αφού διαδηλωτές που αντιτίθενται στην υγειονομική άδεια προσπάθησαν να εισβάλουν στο Κοινοβούλιο φθάνοντας και πιέζοντας τις πόρτες. Σκηνές που θυμίζουν Καπιτώλιο ΗΠΑ παρά … Continue reading Πανικός στη Βουλή Βουλγαρίας: Χιλιάδες διαδηλωτές κατά υγειονομικών μέτρων επιχείρησαν εισβολή στη Βουλή. Tαμπουρώθηκαν οι βουλευτές.. έφραξαν με γραφεία τις πύλες εισόδου! Διαπληκτισμοί κοινοβουλευτικών. ΧΑΟΣ BINTEO

Υγιέστατος 23χρονος Έλληνας φοιτητής πέθανε από θρόμβωση μετά από εμβολιασμό με AstraZeneca στη Σόφια.

Υγιέστατος 23χρονος Έλληνας φοιτητής πέθανε από θρόμβωση μετά από εμβολιασμό με AstraZeneca στη Σόφια. Στις 24/03/2021 αναφέρεται” ο θάνατος Έλληνα φοιτητή ιατρικής στη Βουλγαρία, λίγες ημέρες μετά τον εμβολιασμό του. Ο 23χρονος είχε κάνει το εμβόλιο της AstraZeneca στις 22 Φεβρουαρίου και δέκα μέρες μετά, έπειτα από θρομβωτικό επεισόδιο, κατέληξε στη ΜΕΘ του Pirogov Hospital στη Σόφια” σύμφωνα με το focusfm. Συγκλονισμένος ο πατέρας του 23χρονου φοιτητή Ιατρικής, ο οποίος είναι γιατρός, μίλησε στο protothema και είπε ότι ο γιος του τον ενημέρωσε πριν από 10 περίπου μέρες και αφού είχε κάνει το εμβόλιο της AstraZeneca, ότι παρουσίασε συμπτώματα γαστρεντερίτιδας. … Continue reading Υγιέστατος 23χρονος Έλληνας φοιτητής πέθανε από θρόμβωση μετά από εμβολιασμό με AstraZeneca στη Σόφια.