Βιετνάμ: 35χρονη υγειονομικός πέθανε μετά από τον εμβολιασμό με AstraZeneca λόγω αναφυλακτικού σοκ!!!

Ένα 35χρονο μέλος του ιατρικού προσωπικού στο περιφερειακό γενικό νοσοκομείο Tan Chau, An Giang, πέθανε σήμερα 7-5, μετά τον εμβολιασμό AstraZeneca, ο λόγος πιστεύεται ότι είναι αναφυλακτικό σοκ. Σύμφωνα με δήλωση του Υπουργείου Υγείας, ο γιατρός Tu Quoc Tuan, διευθυντής του Τμήματος Υγείας An Giang, δήλωσε ότι στις 7 Μαΐου, η επαρχία κατέγραψε έναν θάνατο λόγω αναφυλακτικού σοκ μετά τον εμβολιασμό. Νεκρή ήταν μια 35χρονη γυναίκα από το ιατρικό προσωπικό που εργαζόταν στο Γενικό Νοσοκομείο Tan Chau. Πριν εμβολιαστεί στο περιφερειακό γενικό νοσοκομείο Tan Chau το πρωί της 6ης Μαΐου, αυτή η υγειονομικός εξετάστηκε και της εξήγησαν για τις αντιδράσεις … Continue reading Βιετνάμ: 35χρονη υγειονομικός πέθανε μετά από τον εμβολιασμό με AstraZeneca λόγω αναφυλακτικού σοκ!!!

Υγειονομικός πέθανε στην Ιταλία μετά τη β΄δόση εμβολίου.”Απλά ήταν άτυχος..και δεν είχε αντισώματα” σχολιάζουν οι ειδήμονες!!!

Υγειονομικός εργαζόμενος πέθανε μετά από τις 2 δόσεις του εμβολίου κατά του Covid σύμφωνα με την επίσημη εκδοχή επειδή δεν είχε ακόμη αντισώματα.Είχε προσβληθεί από τη μόλυνση μεταξύ της πρώτης και της δεύτερης δόσης: τα αντισώματα δεν είχαν χρόνο να αναπτυχθούν και να τον προστατεύσουν.Στη ζωή χρειάζεται τύχη, σε όλα, και αυτό ήταν που δυστυχώς έλειπε από τον 52χρονο εργαζόμενο στον τομέα της κοινωνικής υγείας που πέθανε λόγω του Covid παρά το ότι έχει ήδη ολοκληρώσει τη διαδικασία εμβολιασμού με την πρώτη και τη δεύτερη δόση εμβολίου. (σσ.Απλά ήταν άτυχος σύμφωνα με την επίσημη εκδοχή…από πότε η Ιατρική σχετίζεται με … Continue reading Υγειονομικός πέθανε στην Ιταλία μετά τη β΄δόση εμβολίου.”Απλά ήταν άτυχος..και δεν είχε αντισώματα” σχολιάζουν οι ειδήμονες!!!

Τραγική ειρωνεία. Κατενθουσιασμένος δήλωνε στην τελευταία ανάρτηση του υγειονομικός υπάλληλος στις ΗΠΑ αφότου έλαβε τη β΄δόση Pfizer. Μετά από 2 ώρες εμφάνισε ανεπιθύμητες παρενέργειες και πέθανε 4 μέρες αργότερα.

Τραγική ειρωνεία κατενθουσιασμένος δήλωνε στην τελευταία ανάρτηση του υγειονομικός υπάλληλος αφότου έλαβε τη β΄δόση Pfizer. Μετά από 2 ώρες εμφάνισε ανεπιθύμητες παρενέργειες και πέθανε 4 μέρες αργότερα.Ένας εργαζόμενος στην υγειονομική περίθαλψη του OC ο Tim Zook πέθανε μετά τη λήψη της 2ης δόσης του εμβολίου COVID-19 της Pfizer. Εκκρεμεί η επίσημη αιτία θανάτου… Ο Tim Zook έλαβε τη β΄δόση του εμβολίου για COVID-19 στις 5 Ιανουαρίου και άρχισε να αισθάνεται άρρωστος περίπου δύο ώρες αργότερα. Δεν πέθανε παρά 4 ημέρες αργότερα, στις 9 Ιανουαρίου. Εκκρεμεί η επίσημη αιτία θανάτου του. Η οικογένεια σε σοκ μετά τον θάνατο του εργαζομένου στον … Continue reading Τραγική ειρωνεία. Κατενθουσιασμένος δήλωνε στην τελευταία ανάρτηση του υγειονομικός υπάλληλος στις ΗΠΑ αφότου έλαβε τη β΄δόση Pfizer. Μετά από 2 ώρες εμφάνισε ανεπιθύμητες παρενέργειες και πέθανε 4 μέρες αργότερα.