Τι συμβαίνει στην Κέρκυρα; Γιατρός-Υπεύθυνος Εμβολιασμού ισχυρίστηκε πως παρέλυσε μετά το εμβόλιο. Η υπόθεση διερευνάται!Αντιφατικές πληροφορίες. Πρωτοφανές αλαλούμ. Αλληλοκατηγορίες!!

΄΄Κέρκυρα: Μυστήριο με γιατρό που φέρεται να παρέλυσε μετά το εμβόλιο‘ ανέφερε το ΕΘΝΟΣ στις 17.02.2021. Και προσθέτει ”Διερευνάται η υπόθεση του γιατρού από την Κέρκυρα που φέρεται να παρουσίασε παράλυση στα κάτω άκρα μετά το εμβόλιο”.Αντιφατικές πληροφορίες.. Η υπεράσπιση του γιατρού χειρούργου Σπ.Σκιαδόπουλου Διυθυντή του ΕΣΥ και ό ίδιος αν και δεν συνδέουν άμεσα τον εμβολιασμό με το συμβάν ισχυρίζονται ότι ο γιατρός σχεδόν παρέλυσε στα κάτω άκρα ότι υπάρχουν ευρήματα και γι αυτό και νοσηλεύεται και διακομίστηκε έπειτα στο Πανεπιστημιακό Ιωαννίνων.Ο καθηγητής Πνευμονολογίας – Εντατικής Θεραπείας της Ιατρικής σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών Θοδωρής Βασιλακόπουλος διαψεύδει τα περί παράλυσης και … Continue reading Τι συμβαίνει στην Κέρκυρα; Γιατρός-Υπεύθυνος Εμβολιασμού ισχυρίστηκε πως παρέλυσε μετά το εμβόλιο. Η υπόθεση διερευνάται!Αντιφατικές πληροφορίες. Πρωτοφανές αλαλούμ. Αλληλοκατηγορίες!!

Grèce: Une infirmière de 40 ans, mère de deux enfants a été paralysée après avoir reçu une injection (deuxieme dose) du vaccin Pfizer.

Une infirmière de 40 ans, mère de deux enfants a été hospitalisée dans un état de paralysie des membres inférieurs après avoir reçu une injection (deuxieme dose) du vaccin Pfizer/BioNTech.La femme qui n’avait aucun problème de santé sous-jacent, travaillait dans l’hôpital de Corfou en Grèce. Ses symptômes font référence au syndrome de Guilain-Barré…. L’incident a été signalé au ministère de la Santé qui mène une enquête..  dimpenews.com Continue reading Grèce: Une infirmière de 40 ans, mère de deux enfants a été paralysée après avoir reçu une injection (deuxieme dose) du vaccin Pfizer.